Κλέφτης
Ο Μάικ Τάισον, από τη δική του σκοπιά, θέτει το ερώτημα "Ποιος είμαι;" καθώς αναλογίζεται τα παιδικά του χρόνια στο Μπράουνσβιλ της Νέας Υόρκης, όπου έχει ήδη 37 συλλήψεις στο ενεργητικό του πριν συμπληρώσει τα δεκατρία του χρόνια.