Μοντέλο για ποδόσφαιρο
Η Μεγκ είναι ενθουσιασμένη που προσλαμβάνεται ως μοντέλο, αλλά αποδεικνύεται ότι πρόκειται για ένα πολύ συγκεκριμένο είδος μόντελινγκ: τη βιομηχανία του φετίχ των ποδιών.
Η Μεγκ είναι ενθουσιασμένη που προσλαμβάνεται ως μοντέλο, αλλά αποδεικνύεται ότι πρόκειται για ένα πολύ συγκεκριμένο είδος μόντελινγκ: τη βιομηχανία του φετίχ των ποδιών. Στο μεταξύ, ο Μπράιαν συνοδεύει τον Στιούι σε μια περιπέτεια εκτός ορίων, όταν ο Στιούι αποφασίζει ότι θέλει να γευτεί τη ζωή πέρα από την προσχολική ηλικία.