This Time Away
Ο Νάιτζελ είναι ένας ηλικιωμένος άντρας που ζει σαν ερημίτης, στοιχειωμένος από το παρελθόν του και την ανάμνηση της οικογένειας που κάποτε είχε. Μια μέρα, καταφθάνει ένας απρόσμενος επισκέπτης και διακόπτει τη μοναχική του ρουτίνα.
Ο Νάιτζελ γερνάει απομονωμένος μπροστά από την τηλεόρασή του. Μια μέρα, μια ομάδα παιδιών από έξω διακόπτουν την ησυχία του. Τα τρομάζει και φεύγουν, και χωρίς να το ξέρει σώζει τη ζωή ενός χαριτωμένου μικρού ρομπότ. Ο αναπάντεχος επισκέπτης αποδεικνύεται χρήσιμος στο σπίτι και σταδιακά κερδίζει την εμπιστοσύνη του Νάιτζελ. Μαθαίνει ότι αυτός ο άντρας δεν ήταν πάντα μόνος. Κάποτε είχε οικογένεια.