Κορίτσι για Τρεις
Το κωμικό ξεφάντωμα είναι πιο εξωφρενικό από ποτέ σε αυτήν την ξεκαρδιστική συνέχεια της ιστορίας των τριών ανέμελων εργένηδων που μετατράπηκαν σε χαζομπαμπάδες. Καθώς η τριάδα συνεχίζει να μεγαλώνει την πεντάχρονη Μαίρη, η μητέρα της, Σίλβια, έχει άλλα σχέδια: να παντρευτεί και να πάρει τη Μαίρη μαζί της στην Αγγλία. Αλλά όταν οι πρώην μπαμπάδες σύντομα διαπιστώνουν πόσο άδεια είναι η ζωή χωρίς τη μικρή τους κορούλα, φτάνουν στα άκρα στην προσπάθειά τους να την ξανακερδίσουν.
Το κωμικό ξεφάντωμα των τριών ανέμελων εργένηδων που μετατράπηκαν σε χαζομπαμπάδες (Τομ Σέλεκ, Στιβ Γκάτενμπεργκ και Τεντ Ντάνσον) ενθουσίασε το κοινό στην ταινία «Ένα Μωρό για Τρεις». Αυτή η όμορφη τριάδα επέστρεψε και μεγαλώνει τη Μαίρη, που τώρα είναι ένα αξιολάτρευτα περίεργο πεντάχρονο. Όλα πάνε καλά μέχρι που η μητέρα της Μαίρης, η Σίλβια, δέχεται πρόταση γάμου και μετακομίζει μόνιμα στην Αγγλία, παίρνοντας μαζί της και τη Μαίρη. Οι πρώην μπαμπάδες δεν αργούν να διαπιστώσουν πόσο άδεια είναι η ζωή χωρίς το μικρό τους κοριτσάκι και πηγαίνουν στην Αγγλία - όπου κάνουν εξωφρενικές προσπάθειες - στην προσπάθειά τους να ξανακερδίσουν τόσο τη Μαίρη όσο και τη Σίλβια.