Τίγρης
Το ντοκιμαντέρ «Τίγρης» του Disneynature μάς επιτρέπει να γνωρίσουμε το πιο χαρισματικό ζώο του πλανήτη. Η Άμπαρ, μια νεαρή τίγρης, μεγαλώνει τα μικρά της στα ξακουστά δάση της Ινδίας. Περίεργα, ζωηρά και μερικές φορές ακόμη και αδέξια, τα μικρά έχουν πολλά να μάθουν από τη σοφή μητέρα τους που θα κάνει τα πάντα για να τα κρατήσει ασφαλή από πύθωνες, αρκούδες και άλλες τίγρεις που αρπάζουν τα πάντα.