Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
Είναι παραμονή Χριστουγέννων στον παιδικό σταθμό και ο Τίμι με τους φίλους του είναι κατενθουσιασμένοι. Όλοι είναι τόσο απασχολημένοι που δεν παρατηρούν ότι ξέσπασε χιονοθύελλα ώσπου έρχεται η ώρα να γυρίσουν σπίτι. Ο Όσμπορν βλέπει ότι το σχολικό έχει θαφτεί κάτω από το χιόνι. Είναι αποκλεισμένοι!