Τίνι: Η Μεγάλη Αλλαγή της Βιολέτα
Όταν η Βιολέττα (Martina 'Tini' Stoessel) επιστρέφει από μια παγκόσμια περιοδεία, μαθαίνει απροσδόκητα νέα. Συνειδητοποιώντας ότι βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι, αναγκάζεται να αμφισβητήσει τα πάντα.
Όταν η Βιολέττα (Martina 'Tini' Stoessel) επιστρέφει από μια παγκόσμια περιοδεία, μαθαίνει απροσδόκητα νέα. Συνειδητοποιώντας ότι βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι, αναγκάζεται να αμφισβητήσει τα πάντα. Προσπαθώντας να βρει τη φωνή μέσα της και να ακολουθήσει το δικό της μονοπάτι, δέχεται μια αυθόρμητη πρόσκληση να ταξιδέψει στην καρδιά του κόσμου αναζητώντας απαντήσεις. Περνώντας ένα ατελείωτο καλοκαίρι σε μια όμορφη ιταλική παραλιακή πόλη γεμάτη δημιουργικότητα, η Βιολέττα ξεκινά ένα ταξίδι αυτο-ανακάλυψης που πυροδοτεί την καλλιτεχνική, μουσική και προσωπική της αφύπνιση. Καθώς το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της έρχονται σε σύγκρουση, η Βιολέττα ανακαλύπτει τον πραγματικό της εαυτό και μεταμορφώνεται στην Τίνι, τη γυναίκα και την καλλιτέχνιδα στην οποία θα εξελισσόταν στο μέλλον. Στο «Τίνι: Η Μεγάλη Αλλαγή της Βιολέτα», γεννιέται ένα νέο αστέρι σε μια εμπνευσμένη ιστορία ενηλικίωσης που θα προετοιμάσει το έδαφος για το συναρπαστικό νέο μέλλον της.