Όλα θα Καταρρεύσουν
Η ομάδα βρίσκεται μπλεγμένη σε μια οικογενειακή διαμάχη, ενώ η Μπέιλι και η Καρίνα πηγαίνουν σε μυστική αποστολή σε ένα κέντρο αντιμετώπισης κρίσεων εγκυμοσύνης. Στο μεταξύ, ο Τράβις προετοιμάζεται με τον Ιλάι για το δημαρχείο.