Tortured To Death: Murdering The Nanny
Η ιστορία ξεκινά το 2011 όταν η Σαμπρίνα Κουιντέρ, μια Γαλλο-Αλγερινή στιλίστρια που σύχναζε με διασημότητες όπως ο Τάινι Τέμπα και η Μαρία Κούκα, είχε έναν σύντομο δεσμό με τον ιδρυτή των Boyzone Μαρκ Γουόλτον. Η σχέση κράτησε μόνο μερικούς μήνες, αλλά μετά τον χωρισμό τους, εκείνη έπαθε εμμονή μαζί του. Αυτό το ντοκιμαντέρ εξετάζει την ανατριχιαστική υπόθεση ενός ζευγαριού που βασάνισε και σκότωσε την νταντά του.