Tour Du Faso
Το Tour du Faso ακολουθεί τρεις ξένους στον μεγαλύτερο αγώνα ποδηλασίας στην Αφρική που διασχίζει την έρημο. Ακολουθούν παθιασμένα τα όνειρά τους διαμέσου της ευρωπαϊκής τελειομανίας και της αφρικανικής πραγματικότητας. Ο στόχος δεν είναι να κερδίσουν, αλλά η ίδια η εμπειρία, προσφέροντας μια ματιά στις προ-εμπορικές δεκαετίες. Με συνολικό έπαθλο 25.000 ευρώ, η συμμετοχή είναι το παν.