Γέλασμα ή Κέρασμα
Όταν τα ανιψάκια έρχονται στο σπίτι του Ντόναλντ με τις αποκριάτικες στολές τους, αυτός τους ρίχνει νερό και απολαμβάνει τη φάρσα του. Η Μάγισσα Χέιζελ το βλέπει και αποφασίζει να βοηθήσει τα παιδιά. Με τη μαγεία της δυσκολεύει τον Ντόναλντ και τα παιδιά τελικά απολαμβάνουν τα γλυκά τους.