Με Κλέβουν
Η Μου-Μου ερωτεύεται έναν άντρα που γνωρίζει στον παιδικό σταθμό του "Νεκρού Δοντιού". Στο μεταξύ, ο Τζίμι πηγαίνει τη Σαμπρίνα να επισκεφτεί τον φίλο της από το κολέγιο, τον Γουάιατ, τον οποίο υποπτεύεται ότι την απατά. Ο Γουάιατ, απελπισμένος να κερδίσει πάλι την αγάπη της Σαμπρίνα, παίρνει τη Σαμπρίνα και τον Τζίμι για μια τρομακτική βόλτα.