Αληθινός χαρακτήρας
Μια παράνομη μετανάστης που αντιμετωπίζει απέλαση προσπαθεί να προκαλέσει την εγκυμοσύνη της, ώστε το παιδί της να είναι πολίτης των ΗΠΑ. Η Βάιολετ και ο Κούπερ εργάζονται με ένα παιδί με διαταραχή ταυτότητας φύλου. Η Βάιολετ θέλει να συνεχίσει τη θεραπεία με τον Πιτ.
Η Άντισον, ο Πιτ και η ομάδα περιθάλπουν μια παράνομη μετανάστη που αντιμετωπίζει απέλαση, η οποία προκαλεί μόνη της την εγκυμοσύνη της, ώστε το παιδί της να είναι πολίτης των ΗΠΑ. Ο Κούπερ και η Βάιολετ εργάζονται με ένα νεαρό κορίτσι που έχει διαταραχή ταυτότητας φύλου. Η Βάιολετ θέλει να συνεχίσει τη θεραπεία με τον Πιτ προτού αρχίσουν να βγαίνουν ξανά.