Απροσδόκητη Τροπή
Η ταπετσαρία αλλοιώθηκε και πρέπει να προστατευτεί. Όμως, είναι η βραδιά του χορού και ο Σεμπ, ο νέος υπηρέτης του Κύκλου, έχει συνοδό! Η Τάρα έχει μια ιδέα για να σώσει την ταπετσαρία αλλά και τον χορό.
Είναι η βραδιά του χορού, αλλά οι χωρικοί είναι αναστατωμένοι με τη μαύρη προφητεία που εμφανίστηκε στην ταπετσαρία. Ο Κύκλος ανακοινώνει ότι θα τοποθετηθεί φρουρός στο δωμάτιο για να την προστατεύσει. Αυτή είναι η δουλειά του υπηρέτη του Κύκλου, που σημαίνει ότι ο Σεμπ θα χάσει τον χορό! Έτσι, η Τάρα καλεί έναν βοηθό από τη σχισμή της ταπετσαρίας, τον Τσες. Όμως, ο Τσες ενδιαφέρεται περισσότερο για τον χορό, οπότε η παρέα κρύβει την ταπετσαρία σε μέρος που δεν μπορεί να βρει κανείς. Ωστόσο, ο Τσες άθελά του οδηγεί τους Ιδρυτές καταπάνω της.