Μια Νέα Εποχή για την Οικία των Σμιθ
Ο Κλάους προσέχει το σπίτι των Σμιθ όσο λείπουν για διακοπές ενώ ο Ρότζερ ερευνά την προέλευση των ισχυρών ανέμων που πλήττουν την ανατολική ακτή.