Homer's Odyssey
Μετά την απόλυση από το πυρηνικό εργοστάσιο λόγω αμέλειας, ο Χόμερ γίνεται ακτιβιστής ασφάλειας.
Μετά την απόλυσή του, ο πολίτης Χόμερ εμπλέκεται σε έναν ιστό κινδύνων πυρηνικής ενέργειας και δημόσιας ασφάλειας. Μια ιστορία δράσης και περιπέτειας γεμάτη κινδύνους και παραβιάσεις του δημοτικού κώδικα.