Ένα μικρό ειδύλλιο
Την περίοδο που ο Μάικλ νιώθει απογοητευμένος από την ερωτική του ζωή, έρχεται επίσκεψη ο αδερφός του με τη νέα του σέξι κοπέλα.
Ο Μάικλ και η Τζάνετ προσπαθούν να ζωντανέψουν την ερωτική τους ζωή, καθώς και οι δύο αισθάνονται ότι η σπίθα έχει χαθεί. Όταν ο αδερφός του Μάικλ, ο Κεν, και η νεαρή σύντροφός του, η Τιάρα, φτάνουν για δείπνο, ο Κεν λέει πόσο ωραία είναι να βγαίνεις με νεότερες γυναίκες και είναι διαχυτικός με τη σύντροφό του, προκαλώντας αμηχανία στις γυναίκες της οικογένειας. Αργότερα στο επεισόδιο, το ζευγάρι χωρίζει και ο Κεν εκμυστηρεύεται στον Μάικλ ότι θα ήθελε να είχε αυτό που έχουν ο Μάικλ και η Τζάνετ. Οι τελευταίοι ακολουθούν κάποιες από τις συμβουλές του Κεν για να διατηρήσουν τη ζωντάνια στον γάμο του.