Καραόκε & Καταστροφή
Θέλοντας πάρα πολύ να παίξει ξανά, ο Όστιν αρχίζει να τραγουδά μεταμφιεσμένος σε ένα κλαμπ καραόκε. Η Άλι καθοδηγεί έναν μαθητή για να ξεπεράσει τον φόβο της σκηνής.