ΠΑΡΕΝΘΕΤΗ ΜΗΤΕΡΑ
Όταν ο Τέρι και ο Γκρεγκ, οι ομοφυλόφιλοι γείτονες των Σμιθ, θέλουν να αποκτήσουν παιδί, η Φρανσίν προσφέρεται να γίνει η παρένθετη μητέρα. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο Σταν έχει αντιρρήσεις.
Όταν η Φρανσίν αποφασίζει να γίνει παρένθετη μητέρα για τους ομοφυλόφιλους γείτονές της Τέρι και Γκρεγκ, το αίμα του Ρεπουμπλικανικού Σταν βράζει. Αν και προσποιείται ότι είναι χαρούμενος όταν γεννιέται το μωρό, ο Σταν την απαγάγει και κατευθύνεται στα σύνορα της Νεμπράσκα, όπου τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν έχουν δικαιώματα. Στο μεταξύ, ο Στιβ και ο Ρότζερ κάνουν ένα κόλπο αλά Χάουαρντ Χιουζ και απομονώνονται αφού πιστεύουν ότι ο Κλάους τούς την έχει στημένη.