Ένας θυμωμένος άντρας
Ο Ντρε αναγκάζεται να συμμετάσχει σε μια συνεδρίαση ενόρκων, όταν ο Τζούνιορ απαντά στην κλήση που πέταξε στα σκουπίδια. Παράλληλα, η Μπόου αποφασίζει να αφήσει τα παιδιά να βρίζουν στο σπίτι, καθώς έτσι είναι πιο ανοιχτά μαζί της, αλλά σύντομα αυτή και η Ρούμπι μετανιώνουν για την απόφασή τους.