Underwater
Ένα πλήρωμα υποβρυχίων ερευνητών πρέπει να φτάσει σε ασφαλές μέρος όταν ένας σεισμός καταστρέφει το εργαστήριό τους στα βαθιά νερά. Αλλά το πλήρωμα έχει να φοβηθεί περισσότερα από τα βάθη του ωκεανού.
Η Κρίστεν Στιούαρτ δίνει μια δυνατή ερμηνεία σε αυτό το γεμάτο δράση θρίλερ επιστημονικής φαντασίας. Το πλήρωμα της υποθαλάσσιας εξόρυξης Kepler γνώριζε ότι θα υπήρχαν δυσκολίες στην αποστολή τους, τριάντα ημέρες στριμωγμένοι, επτά μίλια κάτω από την επιφάνεια του ωκεανού, πέντε χιλιάδες μίλια από τη στεριά. Αλλά τίποτα δεν τους έχει προετοιμάσει για τον τρόμο που πρόκειται να αντιμετωπίσουν. Η συγκλονιστική περιπέτεια ξεκινά όταν ένας καταστροφικός σεισμός καταστρέφει την εξέδρα, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών επικοινωνίας και του οχήματος διαφυγής. Παρόλο που η έξυπνη μηχανολόγος μηχανικός Νόρα Πράις (Στιούαρτ) καταφέρνει να αποτρέψει προσωρινά την επικείμενη καταστροφή, πρέπει γρήγορα να απελευθερωθούν. Χωρίς τρόπο να επικοινωνήσουν με τον ασύρματο για βοήθεια, η Νόρα και τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος δεν έχουν επιλογές. Η μόνη τους ελπίδα είναι να πάνε στον πυθμένα του ωκεανού σε ένα εγκαταλελειμμένο σκάφος, με την ελπίδα ότι ο εξοπλισμός επικοινωνίας του εξακολουθεί να λειτουργεί. Γνωρίζοντας ότι οι υποθαλάσσιες στολές τους έχουν περιορισμένο οξυγόνο, ξεκινούν έναν επικίνδυνο αγώνα ενάντια στον χρόνο. Δεν φτάνει που το ταξίδι τους είναι αρκετά ύπουλο, νιώθουν ξαφνικά ότι δεν είναι μόνοι στα θολά βάθη των ωκεανών. Κάτι μυστηριώδες βρίσκεται ανάμεσά τους. Όταν ξαφνικά μπλέκεται σε ένα επικίνδυνο παιχνίδι κυνηγητού με ένα άγνωστο αρπακτικό, το πλήρωμα πρέπει να συγκεντρώσει πρωτοφανή δύναμη και θάρρος για να επιβιώσει. Με συμπρωταγωνιστές τους Βενσάν Κασέλ, Τζέσικα Χένγουικ, Τι Τζέι Ο' Μίλερ, Τζον Γκάλαχερ Τζούνιορ και Μαμούντου Άθι, το Underwater είναι μια ανατριχιαστική, γεμάτη σασπένς περιπέτεια ασταμάτητης δράσης από την αρχή μέχρι το τέλος.