Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Ο Μπρόντι βρίσκεται ξανά αιχμάλωτος, αλλά αυτή τη φορά είναι σε αμερικανικό έδαφος. Εντωμεταξύ, η Κάρι αναγκάζεται να παίξει δευτερεύοντα ρόλο μετά την απροσδόκητη κρίση της στο ξενοδοχείο, καθώς ο Έστες είναι απασχολημένος με το να καθαρίζει τα ίχνη για να κρατήσει την Τζέσικα μακριά τους. Και η σχέση της Ντέινα με τον Φιν εξελίσσεται από διασκεδαστική σε θανάσιμα σοβαρή.