Η επίσκεψη
Ο Ρέτζι προχωρά με τα σχέδιά του να διαλύσει την οικογένεια Μίλερ. Η Ζενεβιέβ ξαφνιάζεται όταν εμφανίζεται η αποξενωμένη μητέρα της. Η Μαρισόλ ασχολείται με μια κουτσομπολίστικη καινούργια πρόσληψη. Η εμμονή του Τάι με την Κάρμεν γίνεται βίαιη.
Χωρίς να το ξέρει η Ρόζι, ο Ρέτζι προχωρά με τα σχέδιά του να διαλύσει την οικογένεια Μίλερ. Η Ζενεβιέβ ξαφνιάζεται όταν η αποξενωμένη μητέρα της εμφανίζεται στην πόρτα της χάρη στη Ζοϊλά. Η Μαρισόλ ασχολείται με μια κουτσομπολίστικη καινούργια πρόσληψη στην έπαυλη Ντίρινγκ. Η εμμονή του Τάι με την Κάρμεν παίρνει μια βίαιη τροπή. Ο Άντριαν αρχίζει να υποψιάζεται ότι ο Τόνι ίσως να μην είναι αυτός που ισχυρίζεται.