Burn It All Down
Όταν η κατάσταση του Ντέρεκ δείχνει να βελτιώνεται, εμφανίζεται μια σοβαρή επιπλοκή, που κάνει την Κιτ να φοβάται ότι ίσως είναι το τελευταίο θύμα της συγκάλυψης του Κέιν. Όταν η πρώην κοπέλα του Κέιν εισάγεται στο νοσοκομείο για μια χειρουργική επέμβαση, οι γιατροί τελικά παίρνουν μια ιδέα από την προσωπική του ζωή.
Όταν η κατάσταση του Ντέρεκ δείχνει να βελτιώνεται, εμφανίζεται μια σοβαρή επιπλοκή, που κάνει την Κιτ να φοβάται ότι ίσως είναι το τελευταίο θύμα της συγκάλυψης του Κέιν. Όταν η πρώην κοπέλα του Κέιν εισάγεται στο νοσοκομείο για μια χειρουργική επέμβαση, οι γιατροί τελικά παίρνουν μια ιδέα από την προσωπική του ζωή. Στο μεταξύ, ο Κόνραντ ενημερώνει τον Μάρσαλ για την κατάσταση έκτακτης ανάγκης που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο.