Τολμήστε να Ονειρευτείτε
Μετά την ήττα-σοκ στο Ασιατικό Κύπελλο, οι Ματίλντας αντιμετωπίζουν την ισχυρή αντίπαλο Νέα Ζηλανδία, καθώς η νέα μαμά Κατρίνα Γκόρι επιστρέφει στην ομάδα. Εν τω μεταξύ, η Μέρι Φάουλερ συναντά την οικογένειά της για πρώτη φορά μετά από χρόνια, σε μια συγκινητική επανένωση.
Μετά το σοκ της ήττας στο Ασιατικό Κύπελλο, οι Ματίλντας πρέπει να επιστρέψουν στις νίκες καθώς αντιμετωπίζουν έναν ισχυρό αντίπαλο, τη Νέα Ζηλανδία. Η Κατρίνα Γκόρι που πρόσφατα έγινε μητέρα, επιστρέφει στην ομάδα με το μωρό της, ενώ η Μέρι Φάουλερ συναντά την οικογένειά της για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια, σε μια συγκινητική επανένωση. Την ομάδα επίσης περιμένει μια φαντασμαγορική παραδοσιακή τελετή υποδοχής στο Τάουνσβιλ του Κουίνσλαντ.
Με πολλά μέλη των οικογενειών τους να παρακολουθούν από τις κερκίδες, το πρώτο ματς κόντρα στη Νέα Ζηλανδία λήγει δραματικά, όπως προέβλεψε στο ημίχρονο ο υπό πίεση προπονητής Τόνι Γκούσταβσον, με μία μεγαλειώδη επίδειξη του θρυλικού ακατάβλητου ηθικού των Ματίλντας.