Φτερωτή Μαγεία: Παραδείσια Πτηνά
Αλλαγή σχήματος, χρώματα, χορός, τραγούδι, εκθαμβωτικοί μορφοτροπείς – τα θρυλικά πουλιά του παραδείσου ήταν άγνωστα μέχρι που δύο σύγχρονοι εξερευνητές πέρασαν το μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας σε σκηνές και κρέμονταν από τον θόλο του τροπικού δάσους για να καταγράψουν και τα 39 είδη από αυτά τα φανταχτερά πουλιά.