Οικογένεια για το ΣΚ: Χριστούγεννα Μαζί
Για τον Φρεντ, τα Χριστούγεννα σημαίνει καλό φαγητό, δώρα και οικογένεια. Αλλά για την Εμά, είναι η φροντίδα των ανθρώπων σε ανάγκη. Της λείπουν οι γονείς της και οι παραδόσεις τους, οπότε ο Φρεντ της λέει να πάει στον Καναδά. Η Εμά ζητά από τον Φρεντ να πάνε μαζί αλλά οι μητέρες των κορών του αρνούνται να τις αφήσουν να φύγουν. Ο Φρεντ λέει ότι θα πάει με την Εμά, οπότε η Βικ, η Ρομί και η Κλαρά σχεδιάζουν να τους εμποδίσουν! Κι ευτυχώς που το κάνουν, καθώς έρχονται καλεσμένοι έκπληξη.
Είναι η πρώτη φορά που η Εμά, ο Φρεντ και τα κορίτσια γιορτάζουν μαζί τα Χριστούγεννα και ο Φρεντ ετοιμάζει ένα λουκούλλειο γεύμα αλλά στην οικογένεια της Εμά, δεν γιορτάζουν με τον ίδιο τρόπο με εκείνον: κάθε χρόνο, αυτή και οι γονείς της κάνουν μια παράσταση ώστε να συγκεντρώσουν χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Ο Φρεντ συγκινείται, παρόλο που δεν έχει σκοπό να γιορτάσει τα Χριστούγεννα διαφορετικά. Βλέποντας ότι η Εμά νοσταλγεί το σπίτι της, της αγοράζει ένα εισιτήριο για τον Καναδά. Η Εμά έχει μια καλύτερη ιδέα: αυτός και τα κορίτσια θα μπορούσαν να τη συνοδεύσουν! Αλλά, οι πρώην του διαφωνούν εντελώς, και τελικά αποφασίζουν να ταξιδέψουν μόνο ο Φρεντ και η Εμά. Η Κλαρά, η Βικ και η Ρομί αρνούνται να περάσουν τα Χριστούγεννα χωριστά και ξεγελούν τον Φρεντ κάνοντάς τον να νομίζει ότι έχασε το διαβατήριό του. Ξαφνικά όμως, εμφανίζονται στην πόρτα τους κάποιοι επισκέπτες έκπληξη!