X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας
Όταν μια μυστηριώδης συμπαντική δύναμη χτυπά την Τζιν Γκρέι και τη μεταμορφώνει στον εμβληματικό Μαύρο Φοίνικα, οι X-Men πρέπει να ενωθούν για να αντιμετωπίσουν τον πιο ολέθριο εχθρό τους μέχρι σήμερα - έναν δικό τους.