Y2K
Με το τέλος του κόσμου να πλησιάζει και το μέλλον της σχέσης τους να κρέμεται από μια κλωστή, ο Μιγκέλ και η Λίντσεϊ έρχονται αντιμέτωποι με δύσκολες αποφάσεις που απειλούν να καταστρέψουν όλα όσα έχουν χτίσει.