Live Alone and Like It
Η Λινέτ μαθαίνει ότι κάθε καλή πράξη έχει το τίμημά της, όταν πιάνει μια σύντομη φιλία με την ηλικιωμένη και κακιασμένη Κάρεν Μακλάσκι, έχοντας σώσει τη ζωή της.
Η Λινέτ ανακαλύπτει ότι όντως, όλες οι καλές πράξεις τιμωρούνται, όταν για μια στιγμή προσπαθεί να είναι φιλική με την κα Μακλάσκι. Η Σούζαν, ακόμη σε κατάθλιψη από το χωρισμό της με τον Μάικ, τρομοκρατείται όταν η μητέρα της – επίσης μόνη – αποφασίζει να ζωντανέψει τις ερωτικές τους ζωές.