Η Νεαρή Γυναίκα και η Θάλασσα
Η εντυπωσιακή αληθινή ιστορία της Τρούντι Έντερλι, της πρώτης γυναίκας που διέσχισε τη Μάγχη κολυμπώντας. Χάρη στην ακλόνητη υποστήριξη της μεγαλύτερης αδερφής της, καθώς και του προπονητή και της προπονήτριάς της, κατάφερε να ξεπεράσει τις αντιξοότητες και την εχθρότητα της πατριαρχικής κοινωνίας, να αναδειχθεί μέσα από την ολυμπιακή ομάδα κολύμβησης και να διανύσει τη διαδρομή των 21 μιλίων από τη Γαλλία στην Αγγλία.
Ταινία βασισμένη στην εντυπωσιακή αληθινή ιστορία της Τρούντι Έντερλι, της πρώτης γυναίκας που διέσχισε τη Μάγχη κολυμπώντας. Η Ντέιζι Ρίντλεϊ πρωταγωνιστεί στον ρόλο της επιτυχημένης κολυμβήτριας, η οποία γεννήθηκε το 1905 στη Νέα Υόρκη από γονείς μετανάστες. Χάρη στην ακλόνητη υποστήριξη της μεγαλύτερης αδερφής της, καθώς και του προπονητή και της προπονήτριάς της, κατάφερε να ξεπεράσει τις αντιξοότητες και την εχθρότητα της πατριαρχικής κοινωνίας, να αναδειχθεί μέσα από την ολυμπιακή ομάδα κολύμβησης και να κατορθώσει το συγκλονιστικό κατόρθωμα – μια διαδρομή 21 μιλίων από τη Γαλλία στην Αγγλία.