Yours, Mine & Ours
Καθώς η Βάιολετ επιλέγει ανάμεσα στους Πιτ και Σέλντον, μία χαροκαμένη ασθενής την απειλεί. Η Άντισον αντιμετωπίζει τα συναισθήματά της για τον Νόα, πάνω που ξεκινά ο τοκετός της Μόργκαν.
Καθώς η Βάιολετ επιλέγει ανάμεσα στους Πιτ και Σέλντον, μια χαροκαμένη ασθενής την απειλεί. Η Άντισον αντιμετωπίζει τα συναισθήματά της για τον Νόα, ενώ η Μόργκαν γεννάει. Με τη Χέδερ να επιστρέφει έχοντας πάρει ναρκωτικά, ο Ντελ φοβάται για την κόρη του. Η Ναόμι πρέπει να αποφασίσει αν τη συμφέρει να παραμείνει στην Όσεανσαϊντ ή να κάνει νέα αρχή στην Πασίφικ Πρόνοια.