Δεν Έχει Χορό για Σένα, Μωρό μου
Η μεταμόσχευση ολοκληρώθηκε με επιτυχία κι η Ροζ μπορεί να γυρίσει σπίτι. Όμως η συμπεριφορά της προς τη Μαριόν είναι τυραννική. Αναζητώντας μια διέξοδο, εκείνη στρέφεται στον Λουί. Η εργασιακή ρουτίνα του Στεφάν δεν βοηθάει. Ο άλλοτε σιωπηλός Πασκάλ νιώθει την ανάγκη να μιλήσει. Βλέποντας την κούραση της αδερφής της, η Κλερ προσφέρεται να πάρει τις ανιψιές της για το διήμερο, όμως κάτι θα συμβεί.
Η μεταμόσχευση πήγε καλά και η Ροζ μπορεί επιτέλους να επιστρέψει στο σπίτι. Μόνο που η Μαριόν δεν περίμενε πως θα είχε μεταμορφωθεί σε τύραννο, και με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στο σπίτι στρέφεται στον Λουί, τη μοναδική της απόδραση από την πραγματικότητα. Η εργασιακή ρουτίνα του Στεφάν δεν βοηθάει επίσης. Ο Πασκάλ, που παρέμενε σιωπηλός, νιώθει την ανάγκη να μιλήσει για όσα συμβαίνουν στην οικογένειά του. Ο Βενσάν πετυχαίνει στο αεροδρόμιο την Αλίς και συνειδητοποιεί ότι του αρέσει περισσότερο από ό,τι νόμιζε. Η Κλερ, βλέποντας πόσο κουρασμένη είναι η Μαριόν, προτείνει να πάρει τις ανιψιές της για το σαββατοκύριακο. Παρά την κατάσταση της Ροζ, τις παρατηρήσεις της μητέρας της και την αρρώστια του αδερφού της, η Κλερ παραμένει δυνατή. Όμως, το σαββατοκύριακο ίσως πάρει απρόσμενη τροπή.