How To Hire A Hitman
Όταν λαμβάνει εκατοντάδες χακαρισμένα μηνύματα από μια ιστοσελίδα πληρωμένων δολοφόνων, η φανατική του αληθινού εγκλήματος Γίνκα Μποκίνι ερευνά τον μυστικό κόσμο του σκοτεινού διαδικτύου για να ανακαλύψει αν είναι εφικτό να οργανώσεις τη δολοφονία κάποιου ανώνυμα.
Όταν λαμβάνει εκατοντάδες χακαρισμένα μηνύματα από μια ιστοσελίδα πληρωμένων δολοφόνων, η φανατική του αληθινού εγκλήματος Γίνκα Μποκίνι ερευνά τον μυστικό κόσμο του σκοτεινού διαδικτύου για να ανακαλύψει αν είναι εφικτό να οργανώσεις τη δολοφονία κάποιου ανώνυμα. Τα μηνύματα αποκαλύπτουν ότι εκατοντάδες άνθρωποι από όλο τον κόσμο πληρώνουν για δολοφονίες στο διαδίκτυο, και δεν πρόκειται για μέλη συμμορίας όπως θα περίμενε κανείς. Αντιθέτως, πρόκειται για φαινομενικά συνηθισμένους ανθρώπους που θέλουν τους φίλους, τους συντρόφους και τους συναδέλφους τους νεκρούς. Η Γίνκα αναλαμβάνει να διαπιστώσει αν αυτές οι πληρωμένες δολοφονίες είναι πραγματικές ή αν πρόκειται για απάτη. Η απάντηση βρίσκεται στην υπόθεση δολοφονίας μιας συνηθισμένης μητέρας που οργανώθηκε επιτυχώς στο διαδίκτυο. Η Γίνκα εντοπίζει έναν ζωντανό στόχο από τη Νέα Υόρκη και τον παρακολουθεί για να διαπιστώσει αν βρίσκεται ακόμα σε κίνδυνο και αν μπορεί να τον βοηθήσει ανακαλύπτοντας ποιος κρύβεται πίσω από το χτύπημα. Μέσα από δύο επεισόδια, η Γίνκα συνδυάζει συναρπαστικές αφηγήσεις αληθινού εγκλήματος με αναδρομές στο παρελθόν και καθηλωτικές έρευνες στο παρόν για αυτόν τον κρυφό κόσμο.