Νέμεσις
Η εισαγγελέας Σίλβια βαν Μαλ και η αστυνομικός της Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, Λαρς βαν Ντερν, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να καταπολεμήσουν το οικονομικό έγκλημα: έναν σκοτεινό κόσμο με εταιρείες – βιτρίνες, έγγραφα που οδηγούν σε αδιέξοδα και παραβάσεις των διεθνών φορολογικών κανονισμών. Όταν τα όρια που διαχωρίζουν την προσωπική από την επαγγελματική της ζωή αρχίζουν να καταρρέουν, η Σίλβια θα αναγκαστεί να εμπιστευτεί το ένστικτό της προκειμένου να επιβιώσει.
Το Νέμεσις είναι ένα θρίλερ συνομωσίας με αντικείμενο το οικονομικό έγκλημα υψίστου επιπέδου στην Ολλανδία: ένας σκοτεινός κόσμος με εταιρείες – βιτρίνες και αδιέξοδα. Η εισαγγελέας Σίλβια βαν Μαλ και η ντετέκτιβ της Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος Λαρς βαν Ντερν ακολουθούν ίχνη από χρήματα και δολοφονίες για να βρουν τους δράστες. Τις εμποδίζει, όμως, η αδίστακτη ελίτ, η οποία είναι αποφασισμένη να διατηρήσει τα πλούτη και την εξουσία της. Όταν τα όρια που διαχωρίζουν την προσωπική από την επαγγελματική ζωή της Σίλβια καταρρέουν, η ίδια συνειδητοποιεί ότι δεν είναι τυχαίοι όλοι αυτοί οι κανόνες που την εμποδίζουν να κάνει τη δουλειά της. Αν θέλει να επιβιώσει, θα πρέπει να εμπιστευτεί το ένστικτό της, ακόμη κι αν αυτό τη θέσει ενάντια σε αυτούς που εμπιστεύεται πιο πολύ απ’ όλους.