ΕΚΕΙ ΕΞΩ: Παραφυσικά Εγκλήματα
Οκτώ υποθέσεις αληθινού εγκλήματος με σοκαριστικές επαφές με τον κόσμο του παραφυσικού, μέσα από προσωπικές μαρτυρίες, συνεντεύξεις ειδικών και ολοκαίνουριες έρευνες. Σε κάθε υπόθεση, μέσα από την αγωνιώδη αναζήτηση για απαντήσεις, μια φήμη προκύπτει μέσα σε όλα: κάτι υπερφυσικό συμβαίνει.