Stolen - Catching the Art Thieves
Αυτή η καθηλωτική σειρά ντοκιμαντέρ συνδέει περίπλοκες ιστορίες κλοπής έργων τέχνης, διεθνούς εγκλήματος, βίας και διαφθοράς μέσα από αποκλειστικές συνεντεύξεις με τους ανθρώπους που ήταν παρόντες στα σημεία όπου συνέβησαν όλα. Μετά τον Ψυχρό Πόλεμο, οι χώρες άρχισαν να ανοίγουν τα σύνορά τους, κάτι που εξαπέλυσε κύματα εγκληματικότητας σε όλη την Ευρώπη, και πολύτιμα έργα τέχνης μετατράπηκαν σε συνάλλαγμα και διαπραγματευτικό χαρτί.
Αυτή η καθηλωτική σειρά ντοκιμαντέρ συνδέει περίπλοκες ιστορίες κλοπής έργων τέχνης, διεθνούς εγκλήματος, βίας και διαφθοράς μέσα από αποκλειστικές συνεντεύξεις με τους ανθρώπους που ήταν παρόντες, στα σημεία όπου συνέβησαν όλα. Μετά τον Ψυχρό Πόλεμο, οι χώρες άρχισαν να ανοίγουν τα σύνορά τους, κάτι που εξαπέλυσε κύματα εγκληματικότητας σε όλη την Ευρώπη, και πολύτιμα έργα τέχνης μετατράπηκαν σε συνάλλαγμα και διαπραγματευτικό χαρτί. Από Σέρβους πολέμαρχους έως πρώην πράκτορες της KGB, επικίνδυνοι παίκτες σε θανατηφόρα εγκληματικά δίκτυα εκμεταλλεύτηκαν τις αλλαγές στην παγκόσμια πολιτική για να κλέψουν πίνακες αξίας εκατομμυρίων. Αυτή η σειρά εστιάζει σε τρεις μεγάλες κλοπές στη Φρανκφούρτη, τη Στοκχόλμη και το Όσλο και ξεδιπλώνει τις ιστορίες πίσω από αυτές, γεμάτες εκβιασμούς, διακινήσεις, ναρκωτικά και δολοφονίες.