Ένα ανήλικο κορίτσι εξαφανίζεται, πυροδοτώντας το τραύμα μιας γυναίκας από την παιδική της ηλικία όταν ανήκε στην αίρεση Οι Όμοιοι, με ηγέτιδα μια γυναίκα. Αυτό το ψυχολογικό θρίλερ τρυπώνει κάτω από το δέρμα και μέσα στο μυαλό, θολώνοντας τα όρια μεταξύ παρελθόντος και παρόντος, πραγματικότητας και εφιάλτη.