The Other Black Girl
Η Νέλα είναι μια βοηθός αρχισυντάκτη που βαρέθηκε να είναι το μόνο μαύρο κορίτσι της εταιρείας κι έτσι ενθουσιάζεται όταν προσλαμβάνεται η Χέιζελ. Όμως, όταν η καριέρα της Χέιζελ απογειώνεται, η Νέλα ξεσπά και ανακαλύπτει ότι κάτι ύποπτο συμβαίνει στην εταιρεία.