Στην Εντατική των Ζώων
Καλώς ορίσατε στο Κτηνιατρικό Κέντρο της Ακτής του Κόλπου του Μεξικού, όπου η αφοσιωμένη ομάδα μιας υπερσύγχρονης χειρουργικής μονάδας χειρίζεται από αγριοπρόβατα, σκαντζόχοιρους και φώκιες μέχρι τα γνωστά μας κατοικίδια. Από τη στιγμή που οι ιδιοκτήτες τους τα φέρνουν εσπευσμένα στα επείγοντα περιστατικά, και μέσα από τη διάγνωση, τη χειρουργική επέμβαση και τη θεραπεία, ως τη στιγμή που επιστρέφουν στο σπίτι τους, η σειρά «Στην Εντατική των Ζώων» σάς φέρνει σε επαφή με την αιχμή του δόρατος της φροντίδας των ζώων.