Οι Υπερέξι: Η Σειρά
Ο Χίρο και ο Μπέιμαξ, μαζί με τους φίλους τους, τον Γουασάμπι, την Ξινομελένια, την Γκο Γκο και τον Φρεντ δημιουργούν τη θρυλική ομάδα σούπερ ηρώων «Οι Υπερέξι» για να προστατεύσουν την πόλη από επιστημονικά βελτιωμένους κακοποιούς.
Η περιπέτεια συνεχίζεται για τον δεκατετράχρονο Χίρο, το αγόρι-διάνοια της τεχνολογίας, και το υπερσύγχρονο ρομπότ του, τον συμπονετικό Μπέιμαξ. Ενώ η πίεση στο ακαδημαϊκό περιβάλλον για τον νέο φοιτητή του υψηλού κύρους Τεχνολογικού Ινστιτούτου του Σαν Φρανσόκιο είναι μεγάλη, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα εκτός πανεπιστημιακού campus. Ο Χίρο και ο Μπέιμαξ, μαζί με τους φίλους τους, τον Γουασάμπι, την Ξινομελένια, την Γκο Γκο και τον Φρεντ, ενώνουν της δυνάμεις τους και δημιουργούν τη θρυλική ομάδα σούπερ ηρώων «Οι Υπερέξι», για να προστατεύσουν την πόλη από ένα πολυδιάστατο φάσμα επιστημονικά ενισχυμένων κακοποιών, αποφασισμένων να σπείρουν το χάος και την καταστροφή!