Μακριά από το Σπίτι
Η Έμμα, η Ζούρι και ο Ράβι εγκαταλείπουν την πόλη και κατευθύνονται στην Κατασκήνωση Κικιγουάκα, όπου γνωρίζουν άλλους κατασκηνωτές και συμβούλους και μαθαίνουν να ζουν την αγροτική ζωή!
Η Έμμα, ο Ράβι και η Ζούρι Ρος αφήνουν το ρετιρέ τους στη Νέα Υόρκη για την Κατασκήνωση Κικιγουάκα, την αγροτική καλοκαιρινή κατασκήνωση στο Μέιν, όπου οι γονείς τους γνωρίστηκαν όταν ήταν έφηβοι. Η Έμμα και ο Ράβι μαθαίνουν τα βασικά ως Σύμβουλοι στην Εκπαίδευση και γίνονται φίλοι με τη Λου, τη χαρούμενη επικεφαλής σύμβουλο, και τον Ζάντερ, τον καρδιοκατακτητή της κατασκήνωσης. Εν τω μεταξύ, η Ζούρι κάνει νέους φίλους, μεταξύ αυτών την υπερβολικά επιμελή Τίφανι και τον ψυχαναγκαστικό ψεύτη Χόρχε. Τα παιδιά προσαρμόζονται στο νέο τους "σπίτι μακριά από το σπίτι" και απολαμβάνουν τις συναρπαστικές νέες ζωές τους στην Κατασκήνωση Κικιγουάκα.