Φονικά Ένστικτα
Η σειρά «Φονικά Ένστικτα» αποτελείται από αυτοτελή επεισόδια και παρουσιάζει δεκάδες διαφορετικά είδη ζώων της Γης, μέσω μιας δυναμικής και μοντέρνας αφήγησης που δίνει μια άλλη οπτική στον ήδη πλούσιο τομέα της φυσικής ιστορίας.
Η σειρά «Φονικά Ένστικτα» αποτελείται από αυτοτελή επεισόδια και παρουσιάζει δεκάδες διαφορετικά είδη ζώων της Γης, μέσω μιας δυναμικής και μοντέρνας αφήγησης που δίνει μια άλλη οπτική στον ήδη πλούσιο τομέα της φυσικής ιστορίας. Μέσω έξυπνης, και ορισμένες φορές χιουμοριστικής, μουσικής επένδυσης, καθώς και εφευρετικού μοντάζ, κάθε ιστορία των ζώων ξεκινά στο πιο ασυνήθιστο σημείο, την ώρα μιας κρίσιμης στιγμής. Στη συνέχεια, μεταφερόμαστε πίσω στη μοναδική σειρά γεγονότων που οδήγησαν το ζώο, είτε πρόκειται για θηρευτή είτε για θήραμα, σε εκείνη την κρίσιμη ώρα.