Στα Παρασκήνια της Disney
Το "Disney Στα Παρασκήνια" αποκαλύπτει τα παρασκήνια της The Walt Disney Compary όπως δεν έγινε ποτέ ξανά. Συντονιστείτε κάθε εβδομάδα καθώς ταξιδεύει τους θεατές στα παρασκήνια των ταινιών, στα θεματικά πάρκα, στους προορισμούς, στη μουσική, στα παιχνίδια, και σ' άλλα. Κάθε επεισόδιο προσφέρει τρεις μοναδικές ιστορίες που αιχμαλωτίζουν τις μαγικές στιγμές και συγκινητικές ιστορίες που αποτελείται η Disney.