Disney Junior Άριελ
Το Disney Junior Άριελ είναι μια προσχολική μουσική σειρά περιπέτειας με την Άριελ, μια μικρή γοργόνα που μαθαίνει ότι η δύναμή της βρίσκεται στη χρήση της φωνής της για να μιλάει, να τραγουδάει και να και να σηκώνει φουρτούνες.
Το Disney Junior Άριελ είναι μια προσχολική μουσική σειρά περιπέτειας με την Άριελ, μια μικρή γοργόνα που μαθαίνει ότι η δύναμή της βρίσκεται στη χρήση της φωνής της για να μιλάει, να τραγουδάει και να σηκώνει φουρτούνες. Και όταν τελικά το κάνει, μπορεί να αλλάξει τον κόσμο της! Περιτριγυρισμένο από μια κοινότητα κλασικών χαρακτήρων από την αρχική ταινία, συμπεριλαμβανομένων των Σεμπάστιαν και Φούσκα, καθώς και από συναρπαστικούς νέους χαρακτήρες, το Disney Junior Άριελ διαδραματίζεται στην πολύχρωμη Καραϊβική Θάλασσα και θα αναδείξει τον πολιτισμό της Καραϊβικής μέσω της μουσικής, του φαγητού, της μόδας, της γλώσσας και της λαογραφίας.