Don't Trust the B---- In Apartment 23
Όταν τα όνειρα μιας αφελούς επαρχιωτοπούλας διαλύονται μετά την πρώτη της εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, αναγκάζεται να συγκατοικήσει με τον χειρότερό της εφιάλτη σε αυτή την ξεκαρδιστική, σύγχρονη κωμωδία για δυο αταίριαστες γυναίκες που περιτριγυρίζονται από εξωφρενικούς χαρακτήρες.