Glee
Μια μουσική κωμωδία για μια ομάδα φιλόδοξων και ταλαντούχων νεαρών ενηλίκων, που ονειρεύονται να γίνουν διάσημοι, αλλά παλεύουν με τη ζωή στον πραγματικό κόσμο.