I Am Groot
Το σκανταλιάρικο κλαράκι μπλέκει σε νέες περιπέτειες στον 2ο κύκλο της σειράς. Αυτήν τη φορά, ο μικρός Groot εξερευνά το σύμπαν, και όχι μόνο, ως επιβάτης στο σκάφος των Φυλάκων, ερχόμενος πρόσωπο με πρόσωπο - ή μύτη με μύτη - με νέα συναρπαστικά πλάσματα και περιβάλλοντα.
Το σκανταλιάρικο κλαράκι μπλέκει σε νέες περιπέτειες στον 2ο κύκλο της σειράς. Αυτήν τη φορά, ο μικρός Groot εξερευνά το σύμπαν, και όχι μόνο, ως επιβάτης στο σκάφος των Φυλάκων, ερχόμενος πρόσωπο με πρόσωπο - ή μύτη με μύτη - με νέα συναρπαστικά πλάσματα και περιβάλλοντα. Ο Βιν Ντίζελ επιστρέφει στον γαλαξία ως φωνή του Groot σε πέντε ολοκαίνουρια σύντομα επεισόδια, γραμμένα και σκηνοθετημένα από την Κίρστεν Λεπόρ.