Καλωσορίσατε στην Pixar
Μια σειρά ντοκιμαντέρ με προσωπικές και κινηματογραφικές ιστορίες που προσφέρουν μια εσωτερική ματιά στους ανθρώπους, την τέχνη και την κουλτούρα της Pixar Animation Studios.