Εγώ & ο Μίκυ
Έλα να συμμετέχεις και εσύ στη νέα διαδραστική σειρά βλογκ Εγώ & ο Μίκυ καθώς ο Μίκυ θα κινηματογραφεί την καθημερινή του ρουτίνα, παιχνίδια και πολλά άλλα ακόμη. Βάλε τη δημιουργικότητά σου και τη φαντασία σου σε κάθε συναρπαστική περιπέτεια του Μίκυ.
Είσαι ένας από τους φίλους του Μίκυ που έχει επισκεφτεί τη Λέσχη του Μίκυ; Είσαι έτοιμος για περισσότερες περιπέτειες με τον Μίκυ; Η διασκέδαση συνεχίζεται με την καινούργια διαδραστική σειρά βλογκ Εγώ & ο Μίκυ . Θα συμμετέχεις καθώς ο Μίκυ κινηματογραφεί την καθημερινή του ρουτίνα, τις δραστηριότητές του, τα πρότζεκτ του και πολλά άλλα ακόμη. Ο Μίκυ θέλει να βάλεις και τη δική σου δημιουργικότητα, φαντασία και την αστεία σου πλευρά σε κάθε βλογκ. Ανυπομονούμε να περάσεις κι εσύ μια συναρπαστική ημέρα με τον Μίκυ, καθώς θα τον ακολουθείς σε κάθε περιπέτεια.